شناسایی 20نوع ماده‌ معدنی در هرمزگان

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان گفت: به طور کلی تاکنون وجود 20 نوع ماده معدنی در این استان شناسایی شده که شامل کانی‌های فلزی از قبیل کرومیت، آهن و منگنز و ... است.


به گزارش جنوب ایران، محمد مقیمی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان با بیان اینکه بخش معدن یکی از ارکان مهم توسعه استان هرمزگان محسوب می شود، عنوان کرد: به طور کلی تاکنون وجود 20 نوع ماده معدنی در این استان شناسایی شده که شامل کانی‌های فلزی از قبیل کرومیت، آهن و منگنز و ... است.

شناسایی 20نوع ماده‌معدنی در هرمزگان

وی افزود: همچنین کانی های غیر فلزی شامل سنگ گچ، سنگ آهک، سنگ نمک، سنگ های تزئینی و مصالح ساختمانی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن هرمزگان با اشاره به اینکه وجود تنوع مواد معدنی، استان را جز مناطق شاخص معدنی در سطح کشور مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: پتانسیل های سرمایه گذاری قابل توجهی در حوزه ی معادن استان وجود دارد و این استان همواره بستر جذابی برای سرمایه گذاران خارجی است.

مقیمی بیان اینکه سازمان نظام مهندسی معدن استان حامی مسئولین فنی، معدنکاران و فعالان معدنی است، ایجاد و حفظ تعامل با تشکل‌های صنفی و مهندسی معدن را از دیگر اهداف سازمان نظام مهندسی معدن عنوان کرد و افزود: رعایت قانون توسط معدنکاران تسریع در اجرای امورات، کاهش مشکلات و رفع بروکراسی اداری بخش معدن در پی خواهد داشت.

خدمات رفاهی

اخبار معدنی کشور

پل های ارتباطی

نشانی: بندرعباس،بلوار رسالت شمالی - مابین چهارراه پردیس و چهارراه گفتگوی تمدن ها - ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان

تلفن:33734744-076

فکس:33734743-07

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

کدپستی: 7919784895

دانلود قانون نظام مهندسی معدن و آیین نامه اجرائی آن

دانلود قانون معادن