جلسه مشترك دكتر داریوش اسماعیلی ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان هرمزگان با مهندس قاسمی ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان مورخ ٩٨/٩/١٢

ی سفر دکتر داریوش اسماعیلی به استان هرمزگان ایشان به اتفاق اعضا هیئت مدیره نظام مهندسی معدن استان در محل ساختمان در حال احداث نظام مهندسی حاضر شده و ضمن مشاهده میزان پیشرفت کار از موارد انجام گرفته ابراز رضایت نمودند . همچنین به اتفاق هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان جلسه ای مشترک با مهندس قاسمی ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان داشتند .

 

طی سفر دکتر داریوش اسماعیلی به استان هرمزگان ایشان به اتفاق اعضا هیئت مدیره نظام مهندسی معدن استان در محل ساختمان در حال احداث نظام مهندسی حاضر شده و ضمن مشاهده میزان پیشرفت کار از موارد انجام گرفته ابراز رضایت نمودند .

دکتر اسماعیلی در این بازدید پیرامون روند اجرایی پروژه با مهندس مقیمی ریاست سازمان نظام مهندسی معدن هرمزگان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند

همچنین، به اتفاق هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان جلسه ای مشترک با مهندس قاسمی ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان داشتند

دکتر اسماعیلی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از شرایط حاکم بر سازمان نظام مهندسی معدن هرمزگان و اشاره بر کسب رتبه اول سازمان استان از نظر میزان رضایت مندی اعضا از رئیس سازمان استان قدردانی نمودند .

ایشان در در این گفتگو بر نگاه رو به جلو سازمان نظام مهندسی معدن تاکید کرده ویکی از اهداف پیش رو این سازمان را تلاش برای جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی عنوان نمودند و خاطر نشان کردند که این مهم می تواند تاثیر بسزایی بر افزایش اشتغال پایدار کشور داشته باشد.

رياست سازمان نظام مهندسي معدن ايران با اشاره بر موقعیت جغرافیایی استان هرمزگان و با توجه به شرایط آبی حاکم بر کشور بر لزوم احداث صنایع آب بر در کنار دریا اشاره کردند. ایشان با تاکید بر لزوم همکاری هر چه بیشتر سازمان نظام مهندسی معدن و سازمان صمت استان خاطر نشان کردند با توجه به جهت گیری بسیار مثبت اتفاق افتاده در استان هرمزگان آینده این استان می تواند آینده بهتری باشد ، دکتر اسماعیلی بر لزوم ایجاد زیر ساخت های مناسب جهت صادرات مواد معدنی نیز اشاره کردند.

ایشان در نهایت از عملکرد سازمان نظام مهندسی استان در بخش های مختلف و پیشرفت مراحل پروژه ساختمان نظام مهندسی استان ابراز خرسندی نمودند .

در این جلسه مهندس قاسمی ریاست سازمان صمت استان با تشریح شرایط بخش معدنی استان از تعامل خوب سازمان نظام مهندسی معدن و سازمان صمت استان خبر دادند .

                                                                      امور روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران

 

خدمات رفاهی

اخبار معدنی کشور

پل های ارتباطی

نشانی: بندرعباس،بلوار رسالت شمالی - مابین چهارراه پردیس و چهارراه گفتگوی تمدن ها - ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان

تلفن:33734744-076

فکس:33734743-07

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

کدپستی: 7919784895

دانلود قانون نظام مهندسی معدن و آیین نامه اجرائی آن

دانلود قانون معادن